წესები & პირობები
კომპანიის დასახელება: შპს ნატალი
საიდენტიფიკაციო ნომერი: 205125407
მისამართი: საქართველო, თბილისი, ვაჟა-ფშაველას გამზ. N42
საკონტაქტო ნომერი:; 577 50 70 38; 599 73 30 00
ელ–ფოსტა: support@natali.ge
კომპანიის ვალდებულებები
- შპს ნატალი იღებს ვალდებულებას, მომხმარებელს გადასცეს ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების შესაბამისი ნივთი.
- ნივთი ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების შესაბამის ნივთად მიიჩნევა, თუ იგი შეესაბამება კომპანიის მიერ მომხმარებლისთვის მიწოდებულ აღწერას და მას აქვს იგივე თვისებები, რომლებიც კომპანიის მიერ მომხმარებლისთვის წარდგენილ საქონლის ნიმუშს ჰქონდა.
- კომპანიის მიერ მომხმარებლისთვის მიწოდებული აღწერის არარსებობის შემთხვევაში საქონელი ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების შესაბამის საქონლად მიიჩნევა, თუ იგი გამოსადეგია იმ მიზნისთვის, რომლის თაობაზედაც მომხმარებელმა კომპანიას ხელშეკრულების დადების დროს აცნობა და რომელსაც კომპანია დაეთანხმა.
კანონისმიერი გარანტია
- თუ შეძენილი ნივთი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, კომპანიას მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან ხელშეკრულებიდან გასვლა
- ნივთის შეკეთება და შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებებია. მომხმარებელს უფლება აქვს, კომპანიას მოსთხოვოს ნივთის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, ნივთის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.
- ნივთი შეკეთებული ან შეცვლილი უნდა იქნეს 30 დღის ვადაში, ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი შეფერხება ნივთის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან ეს ნივთი შეიძინა;
- ნივთის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს მოვაჭრის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა ნივთის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
- მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს ნივთის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ–ერთი შემდეგი პირობა:
- ნივთის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;
- მოვაჭრემ ნივთი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;
- კომპანის მიერ ნივთის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის.
- მომხმარებელს უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაში მოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით მიყენებული ზიანის ანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.
- მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ ნივთის ნაკლი უმნიშვნელოა, იმის განსაზღვრისას, თუ რამდენად არათანაზომიერია ან შეუსაბამოდ დიდია ხარჯი, გათვალისწინებული იქნება შემდეგი პირობები:
- საქონლის ან მომსახურების ფასი მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის შემთხვევაში;
- საქონლის ან მომსახურების ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი;
- საქონლის ნაკლის მომხმარებლისთვის შეფერხების შექმნის გარეშე აღმოფხვრის ალტერნატიული შესაძლებლობა.
მხარეთა პასუხისმგებლობა
- თითოეულ მხარეს უფლება აქვს მოსთხოვოს მეორე მხარეს ნაკისრი ვალდებულებათა სრული, ჯეროვანი და კეთილსინდისიერი შესრულება.
- მხარეები იღებენ ვალდებულებას აუნაზღაურონ ერთმანეთს მათ მიერ ნაკისრ ვალდებულებათა სრულად ან ნაწილობრივ შეუსრულებლობის ან არაჯეროვნად შესრულების შედეგად მიყენებული ზიანი კანონმდებლობით დადგენილი წესით, ხოლო ზიანის ანაზღაურება მხარეებს არ ათავისუფლებს ნაკისრი ვალდებულებების შესრულებისგან.
შეკვეთის მიღება
- მომხმარებელს ნივთის შეძენა შეუძლია კომპანიის ანგარიშზე თანხის გადარიცხვით.
- კომპანია, საბანკო ანგარიშზე თანხის ჩარიცხვის მომენტიდან, არაუმეტეს 2 სამუშაო დღის განმავლობაში, ვალდებულია უზრუნველყოს მომხმარებლის შეკვეთის დამუშავება. ნივთის მომხმარებლისთვის მიწოდების ვადა არ უნდა აღემატებოდეს შეკვეთის დამუშავებიდან 5 სამუშაო დღეს.
- შეკვეთა დასრულებულად ითვლება ნივთის მომხმარებლისთვის ჩაბარებისთანავე.
- მომხმარებლისთვის ნივთის კომპანიის მიზეზით მიწოდების შეუძლებლობის შემთხვევაში შეკვეთა გაუქმდება და კლიენტს დაუბრუნდება მის მიერ გადახდილი თანხა.
- მომხმარებელი ვალდებულია, შეკვეთის მიღებისას მოახდინოს მისი ვიზუალური დათვალიერება.
- კომპანია ვალდებულია მოთხოვნის შემთხვევაში გადასცეს დამკვეთს შეკვეთასთან დაკავშირებული ყველა საბუთი.++
მიწოდების პირობები
- ვებ–გვერდზე შეძენილი ნივთის მიწოდება ხდება მთელი საქართველოს მასშტაბით.
- ადგილზე ჩაბარება – შეგიძლიათ აირჩიოთ თქვენი შეკვეთის აღება კომპანიის სათავო ოფისიდან, რომელიც მდებარეობს მისამართზე: საქართველო, თბილისი, ცინცაძის ქ. N12. თუ გსურთ შეკვეთის აღება იმავე დღეს აღნშნული მისამართიდან, გთხოვთ, უზრუნველყოთ მისი განთავსება საღამოს 7 საათამდე. ოფისი ჩვეულებრივ ღიაა ყოველდღე 10:00 საათიდან 19:00 საათამდე სამუშაო დღეებში (შაბათ-კვირის გარდა). შაბათ-კვირას პროდუქციის აღება შესაძლებელი იქნება მისამართზე: ქ. თბილისი, აბაშიძის ქ. N41 ნატალი დრაი ბარ-ში (ხელმისაწვდომობის დეტალებისთვის იხილეთ ინფორმაცია ვებ-საიტზე)
- რაიონებში მიტანის პირობებია:
- რეგიონებში მიწოდება ხდება შეკვეთის მიღებიდან 3 სამუშაო დღის ვადაში.
- თუ მომხმარებელი იმყოფება მაღალმთიან რეგიონში, ან რთულად მისასვლელ ლოკაციაზე, მიწოდების ვადები შეიძლება განსხვავდებოდეს სტანდარტულისგან შესაბამისად დეტალების დაზუსტება მომხმარებელმა უნდა მოახდინოს კონსულტანტთან.
- წინამდებარე მიწოდების პირობები წარმოადგენს კომპანიის სტანდარტულ პირობებს, რომელიც რიგ შემთხვევებში შეიძლება გაიზარდოს ან/და შემცირდეს, სხვადასხვა ობიექტური მიზეზებიდან გამომდინარე, რის შესახებაც დაუყონებლიც ეცნობება მომხმარებელს.
- ჩვენი პარტნიორი მიწოდების კომპანიაა Quickshipper, რომელიც უზრუნველყოფს სწრაფ და უსაფრთხო მიტანის სერვისს საქართველოს მასშტაბით.
- მიწოდება ხორციელდება კვირის ყოველ დღე, ორშაბათიდან კვირის ჩათვლით. მიწოდების ღირებულება დამოკიდებულია არჩეულ სერვისზე და თქვენი შეკვეთის მიმართულებაზე.
- ექსპრეს მიწოდება ხელმისაწვდომია შერჩეულ რეგიონებში, ხოლო სტანდარტული მიწოდება – ქვეყნიოს მასშტაბით.
- მიწოდება არ ხორციელდება შემდეგ მისამართებზე:
- საფოსტო ყუთები (PO Box)
- სამხედრო მისამართები (APO, FPO)
მიწოდების პირობები და პასუხისმგებლობა
- შეკვეთის დროს შესაძლებელია აირჩიოთ მიწოდების ვარიანტი, რომელიც არ საჭიროებს ხელმოწერას მიღებისას. ამ შემთხვევაში, თქვენ აძლევთ უფლებას კურიერს, რომ პაკეტი დატოვოს კართან ან მითითებულ უსაფრთხო ადგილას ხელმოწერის გარეშე.
- გთხოვთ გაითვალისწინოთ:
ხელმოწერის უარყოფის შემთხვევაში, Natalionlineshop გათავისუფლებულია პასუხისმგებლობისგან პაკეტის დაკარგვის ან დაზიანების შემთხვევაში მას შემდეგ, რაც იგი მიეწოდება მითითებულ მისამართზე.
უფასო მიწოდება
- შეკვეთებზე, რომელთა ღირებულება გადაჭარბებს 500 ლარს (არაქვთ მნიშვნელობა ფასდაკლებაზეა თუ სრულ ფასად), მიწოდება უფასოა საქართველოს ტერიტორიაზე.
- თუ გსურთ დამატებითი ინფორმაციის მიღება მიწოდებაზე, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ ჩვენს კლიენტთა მომსახურების ცენტრთან ან Quickshipper-ის წარმომადგენელთან.
როგორ გააუქმოთ შეკვეთა:
თუ გადაიფიქრეთ, შეკვეთის გაუქმება შესაძლებელია ქვემოთ ჩამოთვლილი ნაბიჯების მიყოლით ან ჩვენი მომხმარებელთა მომსახურების გუნდთან დაკავშირებით.
თქვენი კანონით გარანტირებული უფლება შეკვეთის გაუქმებისა ან უკან გამოთხოვის შესახებ (რაც აღწერილია წესებსა და პირობებში სრულად რჩება ძალაში.)
- შედით „შეკვეთებისა და დაბრუნების“ სექციაში, თუ გაქვთ ანგარიში, ან თუ შეკვეთა სტუმრის რეჟიმში გააკეთეთ, გამოიყენეთ შეკვეთის ნომერი და ელ. ფოსტა შესაბამის ველში.
- მონიშნეთ ის ნივთი/ნივთები, რომლის გაუქმებაც გსურთ და მიუთითეთ გაუქმების მიზეზი.
- ელფოსტით მიიღებთ შეტყობინებას შეკვეთის გაუქმების დადასტურების შესახებ.
თუ თვითმომსახურებით გაუქმება შეუძლებელია
გთხოვთ, დაუკავშირდეთ Natalionlineshop-ის მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს, რათა გაგვაცნოთ თქვენი მოთხოვნა და დაგეხმაროთ გაუქმების პროცესში.
თანხის სრული დაბრუნება
თუ შეკვეთას გააუქმებთ მიწოდებამდე, ანუ მანამ, სანამ შეკვეთა მომზადდება (როგორც წესი, ეს ეტაპი იწყება გადაზიდვის ეტიკეტის დაბეჭდვით), თქვენ მიიღებთ სრულ ანაზღაურებას, მათ შორის მიწოდების ხარჯის დაბრუნებით.
თუ შეკვეთას გააუქმებთ მას შემდეგ, რაც უკვე მომზადდა გასაგზავნად, ჩვენ გთავაზობთ უფასო დაბრუნების სერვისს. პროდუქციის დაბრუნებისა და მდგომარეობის დადასტურების შემდეგ, თანხა სრულად დაგიბრუნდებათ, მათ შორის მიწოდების ხარჯიც.
თანხის დაბრუნების ვადები
შეკვეთის გაუქმების შემდეგ, თანხის დაბრუნება განხორციელდება არაუგვიანეს 14 კალენდარული დღის განმავლობაში, ეს ვადა დამოკიდებულია თქვენს გადახდის პროვაიდერზე და ბანკზე.
გსურთ თქვენი თანხა სწრაფად დაგიბრუნდეთ და გამოიყენოთ მომდევნო შეკვეთისთვის?
შეგიძლიათ აირჩიოთ თანხის ბალანსის სახით დაბრუნება ჩვენს ვებსაიტზე, რაც ნიშნავს, რომ დაბრუნებული თანხა დაემატება თქვენს ანგარიშზე როგორც ბალანსი, რომელიც შესაძლებელია გამოიყენოთ ნებისმიერი მომდევნო შეკვეთისას.
- ბალანსი ჩაირიცხება დაბრუნებული ნივთის დადასტურებისთანავე, იმავე დღეს.
- ბალანსს არ აქვს ვადა და შეგიძლიათ გამოიყენოთ ნებისმიერ დროს.
- ბალანსის სახით თანხის დაბრუნება წარმოადგენს ყველაზე სწრაფ და მოქნილ მეთოდს თანხის გამოყენებისთვის.
თუ გსურთ თანხის ბალანსის სახით დაბრუნება, გთხოვთ აირჩიოთ შესაბამისი ვარიანტი შეკვეთის გაუქმების ან დაბრუნების მოთხოვნის ფორმაში, ან დაგვიკავშირდეთ მომხმარებელთა მომსახურების გუნდთან.
ინდივიდუალურად შეკვეთილი ან პერსონალიზებული პროდუქტები
სპეციალურად თქვენთვის დამზადებული პერსონალიზირებული სასაჩუქრე ნაკრების შეკვეთის გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ შეკვეთის განთავსებიდან 6 საათის განმავლობაში. ამისთვის საჭიროა მიჰყვეთ ზემოთ მითითებულ ინსტრუქციას ან დაუკავშირდეთ მომხმარებელთა მომსახურებას.
დაბრუნების პოლიტიკა
ჩვენ გვსურს, რომ სრულად კმაყოფილი დარჩეთ თქვენი შეძენით. თუ რაიმე მიზეზით გსურთ პროდუქტის დაბრუნება, ეს შესაძლებელია მარტივად და გამჭვირვალე პირობებით.
შეგიძლიათ დააბრუნოთ პროდუქტი შეძენიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაში, თუკი იგი აკმაყოფილებს ქვემოთ მოცემულ პირობებს.
დაბრუნება მიიღება შემდეგ შემთხვევაში:
- პროდუქტი დაუზიანებელია და შენარჩუნებული აქვს პირვანდელი მდგომარეობა
- პროდუქტს არ აქვს გამოყენების კვალი
- შენარჩუნებულია ბრენდის ყუთი, პაკეტი და ქვითარი/ინვოისი
- ჰიგიენური კატეგორიის პროდუქტების (მაგ. კოსმეტიკა, ტანის მოვლა, თმის მოვლის საშუალებები) დაბრუნება დაშვებულია მხოლოდ გაუხსნელი და უცვლელი მდგომარეობით
ნივთები romelic არ ექვემდებარება დაბრუნებას
- გახსნილი ან გამოყენებული ჰიგიენური და კოსმეტიკური პროდუქტები
- ინდივიდუალურად შეკვეთილი ან პერსონალიზებული ნივთები (გარდა იმ შემთხვევისა, თუ დეფექტიანია)
- საჩუქრად მიღებული ბონუს პროდუქტები
თანხის დაბრუნება
- თანხის დაბრუნება ხდება იმავე მეთოდით, რომლითაც მოხდა გადახდა (გარდა იმ შემთხვევისა, თუ აირჩევთ თანხის გადატანას ბალანსზე)
- თანხის დაბრუნება ხორციელდება არაუგვიანეს 14 კალენდარული დღის განმავლობაში მას შემდეგ, რაც პროდუქტი დაბრუნდება და დადასტურდება მისი მდგომარეობა
- გადახდილი მიწოდების ხარჯი ბრუნდება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტი დაბრუნდა სრულიად (ან არის დეფექტიანი)
პროდუქტის დაბრუნება:
- შედით თქვენს ანგარიშში ან გამოიყენეთ სტუმრის რეჟიმის შეკვეთის დეტალები
- შეავსეთ დაბრუნების ფორმა და მიუთითეთ დაბრუნების მიზეზი
- მიიღებთ ინსტრუქციას კურიერის გამოძახებისა ან დაბრუნების წერტილში მიტანის შესახებ
- როგორც კი პროდუქტი დაბრუნდება და შემოწმდება, მიიღებთ თანხის ან ბალანსის ანაზღაურებას
შეკვეთის მიყოლა (ტრეკინგი)
შეკვეთის განთავსების შემდეგ, ელფოსტით მიიღებთ ყველა დეტალს თქვენი შეკვეთის შესახებ.
შეკვეთის დასამუშავებლად გვჭირდება არაუმეტეს 2 სამუშაო დღე.
შეკვეთის , მიიღებთ შეტყობინებას ტრეკინგ კოდით, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ აკონტროლოთ თქვენი პაკეტის ადგილმდებარეობა.
თქვენ ასევე შეგიძლიათ დააკვირდეთ თქვენს შეკვეთას:
- ანგარიშის მქონე მომხმარებლებისთვის: გადადით „ჩემი შეკვეთები და დაბრუნება“ სექციაში
- სტუმრის რეჟიმში შეკვეთის შემთხვევაში: მიუთითეთ შეკვეთის ნომერი და ელ. ფოსტა სპეციალურ ფორმაში.
გადახდის უსაფრთხოება
თქვენი უსაფრთხოება და კონფიდენციალურობა ჩვენთვის უმნიშვნელოვანესია.
ჩვენ ვიყენებთ უსაფრთხოების სისტემებსა და მონაცემთა დაცვის პროტოკოლებს, რათა უზრუნველყოს ყველა გადახდის ოპერაციის სანდოობა და დაცულობა.
მხარდაჭერილი გადახდის მეთოდები
- საბანკო ბარათები (Visa / MasterCard )
- ინტერნეტ–ბანკინგი
- Google Pay / Apple Pay (თუ ხელმისაწვდომია)
- გადახდა განვადებით (მხოლოდ შერჩეული პარტნიორების მეშვეობით)
ყველა ტრანზაქცია ხორციელდება საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული მოთხოვნების შესაბამისად, მათ შორის საქართველოს ეროვნული ბანკის რეგულაციებისა და კანონის “საბანკო საქმიანობის შესახებ” გათვალისწინებით.
ეჭვისშემთხვევა ან გაურკვევლობა
თუ რაიმე ეჭვი ან შეკითხვა გაქვთ გადახდასთან დაკავშირებით:
- დაუყოვნებლივ დაგვიკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდს
- თქვენი გადახდა შეინიშნება, მონიტორინგდება და, საჭიროების შემთხვევაში, შესაძლებელია სწრაფი გადამოწმება
პერსონალური მონაცემების უსაფრთხოება
ჩვენ სრულად ვიცავთ თქვენს პერსონალურ მონაცემებს. თქვენი ინფორმაცია ინახება კონფიდენციალურად და გადაეცემა მხოლოდ თქვენი თანხმობით ან იმ შემთხვევაში, თუ ამას კანონი ითხოვს.
დამატებითი დეტალებისთვის, გთხოვთ გაეცნოთ ჩვენს კონფიდენციალურობის პოლიტიკას.
როგორ წავშალო გადახდის ბარათის ინფორმაცია?
თქვენ jederzeit შეგიძლიათ წაშალოთ შენახული ბარათის მონაცემები შემდეგი მარტივი ნაბიჯებით:
- შეასრულეთ შეიძენის სიმულაცია (შეიტანეთ პროდუქტი კალათაში და გადადით გადახდაზე)
- გადადით გადახდის მეთოდის ქვეშ მდებარე „შეცვლა“ (Edit) ღილაკზე
- წაშალეთ მითითებული ბარათის ინფორმაცია
PSD2
რა არის PSD2 და რატომ არის ეს მნიშვნელოვანი?
PSD2 (Payment Services Directive 2) არის ევროკავშირის დირექტივა, რომელიც უზრუნველყოფს ონლაინ გადახდების უსაფრთხოების ზრდას.
საქართველოს ეროვნული ბანკის რეკომენდაციებისა და ადგილობრივი ბანკების ტექნიკური სტანდარტების შესაბამისად, PSD2-ის პრინციპები სრულად არის დანერგილი საქართველოში და აქტიურად გამოიყენება საბარათე გადახდებისას.
როგორ მოქმედებს PSD2 გადახდისას?
როდესაც ასრულებთ გადახდას ჩვენს ვებსაიტზე ბარათის საშუალებით, თქვენმა ბანკმა შეიძლება დაგიფიქსიროთ 3D Secure ავთენტიფიკაციის მოთხოვნა, დამატებითი საფეხური, რომელიც უზრუნველყოფს, რომ გადახდას ახორციელებთ სწორედ თქვენ და არა მესამე პირი.
პირადობის დადასტურება
3D Secure ავთენტიფიკაცია, როგორც წესი, მიმდინარეობს შემდეგი არხებით:
- SMS კოდი
- ელფოსტით გაგზავნილი კოდი
- ბანკის მობილური აპლიკაცია
- ბიომეტრიული იდენტიფიკაცია (მაგალითად, Face ID ან Touch ID)
თქვენი გადახდა შესრულდება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ავთენტიფიკაციას წარმატებით გაივლით.
შეკვეთის გაფორმება სატელეფონოდ
თუ ონლაინ შეკვეთა ვერ ხერხდება, შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ და ჩვენი მომხმარებელთა მომსახურების გუნდი გაგიწევთ დახმარებას შეკვეთის სატელეფონო გზით გაფორმებაში.
ნაწილ ნაწილ
*შესადგენია
ფორს–მაჟორი
- არც ერთი მხარე არ აგებს პასუხს ნაკისრი ვალდებულების მთლიანად ან ნაწილობრივ შეუსრულებლობისთვის, თუ შეუსრულებლობა გამოწვეულია სტიქიური და
ტექნოლოგიური კატასტროფებით, ხანძრით, საომარი მოქმედებით, სამთავრობო გადაწყვეტილებებით, ეს მოვლენები დაიწყო ან განვითარდა შეკვეთის შეძენის შემდეგ.
- თუ ჩამოთვლილი გარემოებებიდან უშუალოდ რომელიმე მოქმედებს მხარის მიერ ნაკისრი ვალდებულებების წინამდებარე სამომხმარებლო წესებისა და პირობებით განსაზღვრული შესრულების ვადაზე, ეს ვადა გაგრძელდება დაუძლეველი ძალის გარემოების მოქმედების ხანგრძლივობის შესაბამისად.
- მხარე, რომელსაც წამოეჭრა დაუძლეველი ძალის გარემოება, ვალდებულია ასეთი გარემოების, მისი შესაძლო ხანგრძლივობისა და შეწყვეტის შესახებ შეატყობინოს მეორე მხარეს.
- შეტყობინებაში ასახული ფაქტები დადასტურებული უნდა იყოს შესაბამისი რეგიონის: სავაჭრო, სამრეწველო, ან სხვა კომპეტენტური ორგანოს მიერ.
- არშეტყობინება ან დაგვიანებით შეტყობინება უფლებას ართმევს მხარეს, გამოიყენოს ზემოთ მოყვანილი დაუძლეველი ძალის მოვლენები პასუხისმგებლობისგან განთავისუფლების საფუძვლად.